Angles per Nens

 

   

Viu, parla i pensa en anglès!

A la secció d'idiomes de Campus 25 la llengua anglesa s’entén com una llengua viva, com una llengua d’ús. La nostra principal prioritat és convertir els alumnes en usuaris competents capaços de:

  • Comunicar-se amb els altres
  • Expressar idees que connectin amb la seva vida i el seu futur
  • Crear un discurs viu a l'aula: la llengua com a transmissora de valors ètics
  • Treballar amb projectes o unitats didàctiques dinàmiques i pràctiques adaptades a les edats i als processos de maduració
  • Preparar-se per superar els exàmens oficials del British Council, d'Oxford i  de Cambridge University
  • Participar amb imaginació, des del joc i l'emoció a interioritzar de veritat la llengua anglesa (la cultura, les tradicions, la música i la plàstica)
  • Esser examinats de manera progressiva, per trimestres i posar en valor sempre les seves aptituds personals 

PROCEDIMENTS: L'APRENENTATGE SIGNIFICATIU

  • A partir dels 6 anys i fins a l'adolescència els nens aprenen de manera natural
  • Treballen sobretot el lèxic i les frases fetes, construccions breus i clares que els permeten entendre el que han de fer i com ho han de fer 
  • De manera insconscient, com passa en l'aprenentatge de la llengua materna, comencen a reproduir el que comprenen, sense haver-hi de pensar
  • Els factor que intervenen en aquest aprenentatge significatiu són la repetició, la importància del context i el moviment corporal i visual
  • Els procediments més habituals perquè l'alumne interioritzi l'estructura de la llengua anglesa són:

  1. La manipulació dels objectes i el reconeixement de les formes més habituals en la natura i en la vida quotidiana.
  2. El ritme narratiu i l'assimilació d'històries i de personatges que donen sentit a les promeres frases que s'utilitzen.
  3. La visualització dels dibuixos i dels colors que els ajuden a relacionar idees i a retenir la informació clau.
  4. La prosòdia i el ritme de les cançons que de manera atractiva afavoreixen també la memorització de les paraules i l'expressió oral del que pensen i volen dir en veu alta.